maanantai 18. toukokuuta 2009

Hääpäivä

Tänään, 18.5. me olemme olleet naimisissa 13 vuotta, yhdessä melkein 20 vuotta! Miten se on mahdollista, kun itse on kakskymppinen... ;) AIKA RIENTÄÄ!!!!!!!!!

Lähdimme lauantaina Janin töiden jälkeen rentoutumaan ja juhlimaan hääpäiväämme. Suuntasimme Noosaan, se on rannikkoalue, meiltä n. 150 km pohjoiseen. Pysähtelimme matkallakin, mutta tässä nyt joitakin kuvia sieltä Noosan alueelta.

Noosa on turistialuetta...ja jotenkin "hienompaa" aluetta. Siellä oli kiinnostavaa käydä, muttei houkutellut asumaan. Toki sielläkin asuisi... =) Mutta luontoon suorastaan rakastuimme jälleen kerran! Luonto oli yksinkertaisesti henkeäsalpaavan kaunis.

Tässä kuvia ensin iltapäivän rantakävelystä.

Istuimme, nautimme auringon lämmöstä, meren aaltojen kohinasta, merenvaahdon äänestä rantahiekalla, rauhasta, hiljaisuudesta, ihanasta fiiliksestä!

Kun katsoi oikealle, näytti tältä ja...

...kun katsoi vasemmalle, näytti tältä!

Jani nauttii! =)

Illalla korkattiin kuohuviini meille!

Vuorostaan punaviinipullon kera suunnattiin illalla uudelleen rannalle! Samaa viihdykettä kuin päivällä; meren aalot! Tosin nyt ei aurinko lämmittänyt, punaviini kylläkin. Oikealla näytti tältä...

...vasemmalla tältä.

Pari itselaukaisijalla otettua kuvaa.

Jani lähti aamulla kuvaamaan auringon nousua. Mä en MILLÄÄn jaksanut lähteä. Tässä kuvia siitä aamusta.

Olimme tosi ihanassa ja tunnelmallisessa kahvilassa aamiaisella ja sieltä suuntasimme kansallispuistoon. Siellä oli erilaisia kävelyreittejä, joista valitsimme sen, mikä kulki säilyttäen koko ajan merinäköalan.

Laitan ensin nämä kisakuvat. Siellä oli meneillään joko uintikisat tai triatlon. Sadat miehet ja niaset uivat valtavan pitkän matkan rantaviiviaa seuraten. MAtkan varrella oli kanooteissa huoltojoukkoja kramppien ym. varalta. Tuolla suunnilleen keskellä kuvaa näkyy uimareiden päitä ja käsiä ja roiskuvaa vttä. Se oli aika hienon näköistä, kun uimareita oli tosiaan satoja!

Tässä uimareita juuri startin jälkeen!

Siellä näkyi paljon tällaisia surffilaudan päällä seisten melojia. Päätimme joskus kokeilla sitä! Jäi kylläkin tällä kertaa kokeilematta...

Aivan patikoinnin alussa näimme ensimmäisen luonnossa elävän koalan. Kaikki muut ovat olleet eläintarhassa. Tässä näkyy vain ahteri ja vasenta jalkaa, mutta se on kuitenkin KOALA!

Goanna.

Kotka.

Perhonen.

Ravun jälkiä.

Meduusa.

Simpukka.

Kiviä.

Patikoimme ihanaa reittiä, joka matkasi pitkin kukkulan rinnettä, välillä puiden varjossa, mutta aina nähden tai kuullen meren.

Hell´s Gates-niminen paikka. Vesi tuli tuosta "portista" sisään ja loiski voimakkaasti kallion seinämiin. Hienon näköistä oli...

Kuviin on usein vaikea saada syvyyttä...tässä kohdassa oli todella jyrkkä pudotus!

Jani huuteli IHAN OIKEESTI monesti, että "älä nyt mene niin lähelle"... "ole varovainen, sä voit tippua"... Harmi, ettei ole todistajia! HAHA!

Jani nautti hiljaisuudesta hetken...

...kunnes menin hänen viereensä höpöttämään! ;)

Sieltä menimme elokuviin...sekin oli rentouttavaa. Katsoimme Enkeleitä ja demoneita ja se oli kyllä hyvä elokuva, suosittelen. Sieltä sitten muutaman mutkan kautta levänneenä kotiin, missä oli kaikki hyvin - kiitos Nellin! =)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa hääpäivää! Onnittelut pitkästä yhteisestä mielenkiintoisesta ja rikkaasta taipaleesta! Matka jatkuu!
Onnea, iloa, kauneutta, valoa ja lämpöä vastakin!
t. Kaaso ja perhe

Family Somerville kirjoitti...

Todella paljon onnea teille molemmille. Hieno saavutus! Olipa upean nakoinen reissu teilla!!! T: Sami ja Reeta

Silvola kirjoitti...

ONNEA, Nina ja Jani! Te ootte ihana pariskunta! Lämpimin terkuin Pohjolasta, Kaisa & co

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos, Rakas Kaaso! Toivottavasti siellä kaikki kevättä rinnassa ja hymy korvissa! Olen SUUNNITELLUT kirjettä kauan, toivottavatsi ehdin sen piakkoin tehdä. =)

Sami ja Reeta, Kiitos onnitteluista myös. Kyllä oli - rauhoittava reissu! Eikös teilläkin ole suunnilleen saman verran jo "mittarissa"... =) Ei ehkä seurustelua, mutta avioliittovuosia?!?

Silvolat, kiitos onnitteluista ja JÄNNÄÄ ajatella, että olette SUOMESSA! EN malta odottaa bloginne päivityksiä!

Terkuin Nina

Anonyymi kirjoitti...

Kohtasitte nuoruudessa jo hyvin varhain.
Yhdessä olette kokeneet elon kauneimmat hetket.
Käsi kädessä selvinneet läpi vaikeatkin retket.
Toivomme teille yhteisiä vuosia vielä paljon lisää.

ONNEA! Olette kaunis pari!

Halauksin, Sari & pesue

Anonyymi kirjoitti...

Oneksiolko, 20 vuotta on paljon. Varma Nelli tule ikävä kun lähte sieltä. Kaunis kuva, kaunis Australia.

Terveisia

Carlos

KIITOS SARI! -sydän-

Kiitos, Carlos, juu...20 vuotta on jo aika paljon!

Australia on KAUNIS! Mutta niin on loppujen lopuksi koko maapallo! =)

Nina

Lissu kirjoitti...

VOI ONNEA,ONNEA!!!!!!!<3<3<3
ihania kuvia jälleen!!!! missähän tosiaan aika niin meneekin kun itse ei vanhene ollenkaan:D...mekin menty naimisiin jo vuonna -91....ja siitähän on nyt parisen vuotta:D...ja lapsetkin vanhenee ihmeellisesti kun itse vaan nuortuu:D:D...vanhin tytärkin jo mennyt noin 5 cm äipän ohi...tiedä mitä biolania tai kekkilää sekin syönyt:D
olette kyllä ihanan oloinen,näköinen pari<3

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos, kiitos, kiitos, Lissu! =)