torstai 7. toukokuuta 2009

Puuhommia, valmennushommia ja valmisteluhommia

Olimme viikonloppuna hakemassa polttopuita talven varalle Marian ja Phillin luota, tässä talossa kun nyt on takka! Lapset saivat vähän kärrykyytiä.


Osmo ja Jackie.


Phill oli ostanut vanhan Ford-kuormurin, jonka aikoo kunnostaa.


Alma sai ratsastaa urakan jälkeen.


Tässä meidän kuormamme kotopäässä. Ollaan jo tehty tuli pari kertaa, tunnelma ja lämpö ovat IHANIA! Kuormaa tehdessämme kiljuimme ja hypimme mm. nähtyämme erilaisia jättiläishämähäkkejä, skorpioonin, kaksi läskiä sammakkoa, jalattoman liskon (jota luulimme käärmeeksi), pulleita toukkia, isoja siiroja, kovakuoriaisia ja muurahaisia (niistä emme tainneet sentään kiljua).


Muutaman kuvan nappasin Janin kamerasta hänen töistään. Tyttökausi on siis meneillään, eli Jani on Saint Margaret-nimisessä tyttökoulussa taas. Jani lähtee arkisin noin klo 5 töihin. Tytöt vievät veneet vesille vielä aamuhämärissä.


Mutta sitten alkaa aamu sarastaa.


Ja vielä yksi kuva iltapäivän "kuivan veden" treeneistä.


Mä olen hieronut jo muutamia tuttava-asiakkaita. =) Tuntuu mukavalta. Mutta vielä siis kestää muutaman viikon, ennenkuin kaikki asiat on kunnossa ja alan mainostaa. Työhuone edistyy, muttei ole valmis. Paperiasiat edistyvät, mutteivät ole ihan valmiit. Kotisivut suunniteltu, muttei tehty... janiinedelleen! =)

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi... IiiiiKKKkkkkk!! Ihan puistatutksen käy läpi kropassa kun ajattelenkin noita ötököitä =/
Tiedät mun kammoni ;)

Ihanan seesteisen näköistä työhuoneessasi! Upea siitä tulee!!

Ihana tuo vanha "peli" Petellä kans haaveena et joskus oma "tila" siis kunhan on hieman maata jne. ja alkais keräilee vanhoja traktoreita ;) Elina tietenkin oman hepan tai kuulemma kaks ;D

Terkkuja!!

Ninnu kirjoitti...

Vähän mä olen urpo :)

Mun blogissa on muuten alpakka myös :) Niitä on Suomessa ainakin yhdessä paikassa ja siellä myytiin niiden villalangasta tehtyjä ihanan pehmeitä sukkia ym.

Lissu kirjoitti...

voi hrrrr....kyllä Lisbetti olis taas kiljunut ja lujaa...ja voip jopa olla että olisin kuormasta pysytellyt hyvinkin kaukana ensimmäisen "öhkömönkijän" nähtyäni:D

mutta joo heiiii...HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ sitten sunnuntaina:)

Anonyymi kirjoitti...

Sari, ne oli TOSI yök ja iik ne ötökät. Ja eilen Nelli pelasti mut kotona... Näin isoimman huntsmannin koskaan...se oli työhuoneessani ja mä hyppäsin sohvalle Amos sylissä ja huusin "Nellllliiiiiiiiii"... =) Nellillä ei ole hämppykammoa, mulla on. (Nellillä on käärmekammo, mulla ei...)

Ja juu, se "peli" oli kyllä hieno! Toivottavasti Pete saa omansa joskus ja Elina heppansa!

Moi Ninnu, kuin niin oot urpo? =)

Lissu, jos on ihan kauheen kauhee kammo, olisti varmaan oikeasti pysynyt kuormasta kaukana. Ihanaa äitienpäivää sinne sullekin!!!

Nina

merja kirjoitti...

Huntsmannithan on ihan vaarattomia :) Mun luokkakaverilla oli lukiossa tarantella lemmikkinä ja silloin mua kyllä vähän inhotti kun se laittoi "Jaskan" lattialle ja kutitteli sitä vatsan alta...

Se takka on kyllä ihana, muutaman viikon päästä mekin aletaan haeskella polttopuita...

Anonyymi kirjoitti...

Juu, jos ostaisin nyt täältä talon, takka menisi pitkälti uima-altaan edelle. =)

Nina

Ja pee äs, mä tiedän, ettei huntsmannit oo vaarallisia, mutta ne on silti TOSI kauhistuttavia! =)