tiistai 27. lokakuuta 2009

Sitä sun tätä taas kerran

Viime päivityksestä on 5 päivää...tuntuu kuin siitä olisi 5 viikkoa... niin paljon on taas ollut tekemistä! =)

Kivointa oli eilinen; Otso täytti 13! Ei ole edes kuvia, ihmeellistä! =) Mutta juhlimme sitä eri tavoin koko päivän. Kiitos kaikista onnitteluista myös!

Minä olin luontaisterapiaseminaarissa koko viikonlopun. Se oli kiinnostava seminaari ja mieletön irtiotto arjesta! Maria-serkkuni oli samassa seminaarissa ja yövyimme yhdessä motellissa...nautittiin ihanaa illallista, uitiin jne. =) Olisi kiva kirjoittaa seminaarin aiheista enemmänkin...EHKÄ joku päivä... antoisinta henkilökohtaisesti minulle oli erään pohjoisaustralialaisen parantajamiehen hoito! Vau! Hänellä oli lämmin katse, parta napaan ja hiukset puoleen selkään asti... kulki paljain varpain...ja kädet... ne olivat yksinkertaisesti kokeneen parantajan kädet!!! Siellä oli myös muita ihania ihmisiä... on rentouttavaa viettää aikaa samanhenkisten ihmisten seurassa, kuten kaikki hyvin tietävät! =)

Asiasta toiseen...Minä olen nykyään Brisbanen vyöhyketerapiayhdistyksen tapahtumavastaava...hups! Miten siinä niin pääsi käymään. =) Tässä vapaaehtoistyönteossa "Carer´s Day":ssä, eli omaishoitajien hemmottelupäivässä. (Minä en kyllä tätä vielä järjestänyt, olin vain mukana, oppimassa.) Valtio järjestää kerran vuodessa tapahtuman näille väsyneille, epäitsekkäille ihmisille, jotka hoitavat vanhempiaan, vammaisia lapsiaan tai muita läheisiä 24/7. Meitä oli 4 vyöhyketerapeuttia tekemässä hoitoja (Sue puuttuu kuvasta...) Tein 12 hoitoa muistaakseni, ehkä enemmänkin... Se on antoisaa työtä! Ihmiset syvärentoutuvat ja väsymys pääsee pintaan ja purkautumaan!!! Ihmisten hyvä olo ja helpotus on suuresti palkitsevaa!

Tässä siis Doris, Alyson ja minä.


Tässä muita tapahtumajärjestäjiä kanssamme.


Tässä pari irrallista kuvaa... Otso ja Osmo autopesulla.


Pikkuveli väistelee "sattumia" eli suihkuja turvallisesti nurkassa... =)


Nelli ja Amos tänä aamuna.

Ei kommentteja: