torstai 10. kesäkuuta 2010

Piipahdus blogissakin =)

Tervehdys talven keskeltä! Yöt ovat jo todella kylmiä, flanellipyjamat ja villapeitot ovat tarpeen. Päivälämpötilat vaihtelevat tietenkin aika paljon, mutta esimerkiksi tänään, kun olin Amoksen kanssa rannalla puistossa, mulla oli mm. pitkähihainen paita, villapaita ja sen päällä vielä pitkä villahuivi/poncho. Amoksella oli 3 paitaa päällekkäin, hanskat ja pipo.

Arki rullaa normaaliin tapaan. Pari kivaa juttua mainitakseni ... tänä iltana on koulussa Osmon ja Alman kuoro-, soitto- ja tanssiesityksiä. Tosi kivaa mennä sinne. =)

Viime viikon lauantaina olin ihan mahtavassa koulutuksessa, "crystal method reflexology". Se oli yksi parhaiten toteutettuja ja kiinnostavampia, missä olen ollut. Tässä meidän porukkaa. Punapaitainen nainen on opemme Susan. Ihana tyyppi. Koulutus oli hänen kotonaan.



Tässä minäkin mukana. =)


Illalla annoin Amokselle kiviä hiplailtavaksi. Hän oli aika levoton ja viimein hän valitsi nämä kaksi, asetti ne itse silmilleen ja nukahti 3 sekunnissa. Vähäks naurettiin Janin kanssa! =)


Sunnuntaina olin "mun vakituisessa" healing centerissä Junjarina:ssa antamassa hoitoja iltapäivän ajan. Sinä aikana Otso ja mamma olivat leffassa, kuvia mamman kamerassa, lisään tänne toisella kertaa.

Tässä Junjarinasta muutama kuva sisältä, se on aivan ihana vanha queenslander-tyyppinen talo.


Siellä on neljä hoitohuonetta, mä hoisin "Africa Room":issa.


Tiistaina piristettiin päivää menemällä cityyn. Tässä yhdessä mun lempikahvilassa "Clarence Corner"issa, South Bankin suunnalla. Se on myös antikvariaatti.


Kävelimme sieltä taidemuseoon. Tässä mamma ja pikku kaveri.


Taidemuseossa mamma ja vähän isompi kaveri.


Amos tykkäsi eniten tästä aluksesta.


"Aamutähden seipäitä", aboriginaalien seremnioihin liittyviä esineitä.


Ei kommentteja: