sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Iltaa...

Minä istun ihan pirteänä, vaikka kello on JO yli 20.00!!! ;) Uni tekee ihmeitä... Merja, sä oot kamu! Tein siis kaverin vinkin mukaan... menin nukkumaan muualle makuuhuoneesta pariksi yöksi. Olen kuin eri ihminen - tietenkin! Jani nukkuu seuraavat kaksi yötä muualla, minä olen vuorostani Amoksen kanssa! Palataan taas "ihmisten kirjoihin"pikkuhiljaa tällä reseptillä...

Nautittiin tänään pääsiäisateria. Menussa perunamuusia ja stroganoffia!


Jälkkärikahveilla oli suklaakakkua ja kermavaahtoa! Kahvihetki oli hyvin rauhallinen, koska Otso ja Osmo pääsivät Ruuduille yöksi, kiitoooos! =) Lassi oli meillä viime yön, pojilla on siis ollut kivaa!!! (Lotta, olet lämpimästi tervetullut yökylään, kunhan Alman kuume laskee! ) =)

Tässä meidän suklaakakkumme, koristelut Suomesta lähetetyillä koristejutskilla tehty! Kiitosta vaan vieläkin! =)



Minä, Jani ja Amos kävimme iltakävelyllä. Amos keinumassa pingviinipuvussaan. (Jonka materiaali on muuten ihana, kiitos vielä Vesku ja Seppe.)


Tässä näitä meidän toipilaita tunti sitten. Amos on jo kunnossa, syö ja voi hyvin, nukkuukin jo paremmin! Nelli toipuu, Almalla vielä kuumetta. Kyllä tää tästä!!!

2 kommenttia:

Lissu kirjoitti...

Hola,hola:)kotona jälleen...aamulla tultiin noin viideltä.kivaa oli ja aurinkoa piisas:)hyvää pääsiäistä:)

Anonyymi kirjoitti...

Hola hola!!! Tervetuloa takaisin!Olenkin jo kaivannut sinua! =)

Kivaa, että oli kivaa! =D

Nina