lauantai 20. kesäkuuta 2009

Tapahtumia

Tänään kuntosalilla, jossa aloitan työt noin kk kuluttua, oli Avoimet Ovet, eli OPEN DAY! Oli grillausta, joogademoja, kinesiologin demo, esitys terveellisestä ruokavaliosta ja multa sai reilun 10 minuutin näytehoitoja 5 dollarilla. Meillä oli hauskaa, mutta väkeä oli tosi vähän Elisen (pomon) odotuksiin nähden. Jaoin käyntikortteja reippaasti ja toivon mukaan moni varaa ajan lähitulevaisuudessa. =) Yksi asiakas varasi jo ajan. Jee, alku! =)=)=)

Tässä ystäväni Elise ja minä univormuissa. (Äiti ja vanhat koulukaverit...eikö olekin ihan Salmenojan Heidin näköinen... Mulle tulet aina sinä, Heidi, mieleen, kun olen Elisen kanssa.)


Mun työkopista kuva yhdestä nurkasta. Olen sitoutunut olemaan täällä vain silloin, kun on asiakkaita ja maksimissaan 8 tuntia viikossa, aika näyttää, tulenko olemaan enemmän.


Laitan vielä tämän kuvan... Henkilökunnalla oli viime hetken paniikkia... Mun kopin piti olla aamulla tyhjä, no se ei ollut tyhjä. Se oli pikemminkin tupaten täynnä! Tässä kohtaa oli noin puoli tuntia alkuun ja Jason huomasi, ettei pöytä mahdukaan ulos... se piti siis hajoittaa... onneksi paikalla oli personal trainereita, niin se oli äkkiä potkittu ja revitty hajalle...



Lapset lähtivät Nellin kanssa Kallisille iltapäivän ja illan veittoon; tekevät pizzaa ja katsovat leffoja! Mukavaa heille. Minä olin Amoksen kanssa pitkällä lenkillä ja nyt odottelemme iskää kotiin. Janilla oon 3 päivän leiri, eli lähtee kukonlaulun aikaan ja palaa noin klo 7 illalla.

Viime torstaina oli Alman ja Osmon koulun konsertti. Alma soitti huilua ja Osmo lauloi kuorossa.

Tässä Osmo ja kaverinsa Billy.



Muita kuvia ei olekaan näköjään mun kamerassa... laitan siis pari videota. Osmon kuoro lauloi 4 klassikko rokkibiisiä. Tässä "Shake it baby". Toiseksi ylimmäisellä rivillä on tumma pyöreäposkinen poika; Osmo on hänen vasemmalla puolella täältä katsottuna ja useammin oikeastaan hänen takana. =)





Tässä orkesterin soittoa! =) Kannattaa laittaa ääni pienelle... aussien rentoutta ja elämäntyyliä ym. tulee ihasteltua useinkin, mutta nyt jotain, josta he voisivat ottaa oppia suomalaisilta: kun lapset esiintyvät, yleisö voisi olla hiljaa... lähes kaikki höpöttivät läpi esityksen... se häiritsi paljon. Mutta laitan tämän kuitenkin... Alma eturivissä nuttura päässä, huilu suussa!



Ei kommentteja: